3 annledningar till varför Ola är... lite småbögig.

Flickfavoriten från idol har vart med i körslaget med sin manskör ett tag nu och det går bra för dom. Och dom sjunger jävligt bra! Men en sak som jag snappade upp under programmet förutom just det att dom sjunger bra var att Ola är lite... småbögig. Ni tror mig inte?? OK, då ska ja ge er 4 annledningar:
  1. Väljer framför vanlig kör att tillbringa 8 veckor med 20 håriga men.
  2. Börjar gråta till en "Notting Hill- låt"
  3. När en blodin står brevid honom och vill prata är det enda han tänker på återigen 20 håriga men.
  4. En bild säger mer än 1000 ord...
Jag hoppas att folk förstår att jag inte menar något illa med det här inlägget. det var bara något som jag funderade över =)
/Kantarell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0