Kvinnans bästa vän och Fiende...

En hel del av er har säkert redan räknat ut vad jag tänker skriva om.
Glassarna från "Ben&Jerry"
Både män och kvinnor har en förmåga att bli fulla när dom är deprimerade. Det är förstås olika sorters "full"
Män super sig fulla för att döva bort sina känslor genom att supa sig fulla.
Kvinnor äter sig fulla...
med Ben & Jerryglass
Kvinnornas metod: Att lägga sig under täcket med två hinkar Ben&Jerry och se igenom en tv-serie som handlar om andra kvinnor som har det lite sämre än dom själva. Är helt klart mer socialt accepterad än männens metod men har samma resultat.
Man mår tillfälligt bättre samtidigt som man sliter sönder sitt självkänsla för att nästa dag må ännu sämre...
Själv har jag inte testat någon av anti-depp metoderna. Därför, nyfiken som jag är tänker jag halvt testa på kvinnornas metod/Äta en jävla massa Ben&Jerryglass.
Och Ond som jag är tänker jag läska er regällt genom att Betygsätta/Beskriva/Kommentera alla smakerna!
Jag börjar redan idag med...

 

 

 

 

DeppNivå: Inte så farligt, visserligen ensam hemma men det behövs lite då och då.

 

Första Intryck: Fiskmat? fyfan va äckligt!

Första tuggan: GUD VA GOTT!!

 

Betyg mellan 2-7: Nästan högsta betyg! en stark sexa.

 

BlaBlaBla: Surrealistisk smak som skapats av två lite virriga gubbar som har en fantasi större än dom flestas! Det var en glass som inte påminde om någon glass jag tidigare ätit! Otroligt god combo av alla smakerna som också gav en spännande konsistens.

 

Vilken som blir nästa glass för ödet och mitt humör bestämma.

Jag kommer i mitt sista Ben&Jerryinlägg beskriva varför denna underbara glass inte bara är kvinnans bästa vän, utan också hennes edsvurna ärkefiende...

 

///Kantarell


Kommentarer
Postat av: Louise

Cookie Dough FTW!

2010-05-02 @ 16:32:20
Postat av: Kantarell

Den kanske kommer nästa gång ;)

2010-05-24 @ 22:00:06
URL: http://svamptrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0