Who am I? I'm Kick-ass!

HELL YEAH!
Jag var och såg den här filmen igår, och eftersom vi har varit så extremt lata med bloggandet ett tag nu så känner jag att ni förtjänar en lite TSW-ig filmrecension!
För er som är lite efter så borde ni nog se trailern iallafall innan ni läser vidare:
OK! nu har det gjorts ännu en "spännande action-komedi för hela familjen" tänkte jag... euuu. Men när Skivlingen fråga ifall jag ville se den med han och Andrew så trodde jag att den skulle vara ok iallafall. så ja följde med.
Efter många knasiga äventyr i Gbg så såg vi filmen. FY FAN VA GRYM DEN VA!!!!
Det var inte alls en äckligt barntillåten fjantfilm!
Förutom att vara extremt rolig, ganska djup och gripande, relativt realistisk och adrenalinpumpande så hade den helt otrolig film-musik! och då syftar jag inte bad reputation (den va okej)
Mitt tips till er: Hyr den för fan inte! Se den på bio! Jag lovar, framförallt musiken måste höras första gången på bio. Sen köp den!
Ha Aldrig Tråkigt!
///Kantarell

Kommentarer
Postat av: Pacemakers - Manlig Livstil

Sv: Kantarell, läste ditt inlägg om filmen. Jag vill absolut inte vara taskig och jag kanske inte är den rätta att avgöra det här. Men ditt inlägg var faktiskt inte så bra. Att blogga på svmptrion.blogg.se kanske inte ger det mest seriösa intrycket heller. Det är inte det som får mig att "go GAAAAH this fall". Men vad vet jag?

2010-04-26 @ 22:42:15
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Anonym

@Pacemakers

Du har rätt att vi inte är så seriösa, om vi hade varit seriösa/om vi blir hade vi helt klart valt ett namn som drog mer folk. Men all kritik så länge som det inte är folk som kastar runt massa svärord här och där är bra kritik så tack för kommentaren! Och som sagt vi är inte så seriösa, så du behöver inte ta detta inlägget för seriöst.

2010-04-26 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0