I'm Kantarell Ramsey...

THE KANTARELL/RAMSEY PROJEKT!
Min Version av vad filmen "Julie&Juliet" baserades på...
I'm Back! Jag ber om ursäkt för att det inte har varit så speciellt mycket bloggande det senaste. Ursäkten är så komplicerad och hemligstämplad att den ej får nämnas i detta inlägg... OKEJ! vi är lata.
Men nu är jag iallafall tillbaka. Bättre sent än aldrig!
Jag tänker under sommarlovet skriva om något som jag tycker är helt fantastiskt. Nämligen mat!
Ända sen jag såg Julie&Julia har jag velat göra en egen version av det. Och det blev en person som jag ser upp till väldigt mycket, inte för att han är extremt aggressiv. Utan för att hans mat är helt otrolig! som jag tänker härma.
Det jag tänker göra är helt enkelt att plöja igenom hela Gordon Ramsey's kokbok "Frisk Aptit"
För er som inte redan vet det kan jag berätta att jag faktiskt håller på för fullt att utbilda mig till kock. Det är delvis för att hålla ångan uppe under sommaren som jag gör det här.För i trean ska jag fan ha MVG!

Uppdraget är simpelt: 110 recept, 72 dagar. När skolan börjar drar jag min deadline!

///Kantarell

Kommentarer
Postat av: Cafro

Hoppas att jag får smaka !!!

2010-06-11 @ 23:49:05
Postat av: Kantarell

Absolut! Jag kommer behöva massor med provsmakare ;)

2010-06-12 @ 21:11:44
URL: http://svamptrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0