Svamptrion på utflykt

Jag fick en kokboken "Jamie's America" när jag fyllde år för ett tag sen och jag tänkte att det måste finnas en hel del snacks i den där. Och det gjorde det!
När jag bestämt mig för vilka jag skulle göra ringde jag Dundersvampen och Hedersvampen Louise och fråga ifall dom hade lust att hänga med på en utflykt!
Dom snacks jag gjorde var Fläsksvålar och Chilipipcorn!
Man tror fan inte att det går att utveckla popcorn! xD men det gjorde det. Fläsksvålarna var dock mycket godare, popcorn är ju alltid popcorn... Men fy fan va kul det var att se dom poppas! :D Glaslock är en grym uppfinning.
När snacksen var färdiga blanda jag lite äppeljuice och stack iväg. Vi tog dessutom med Skivlingen och Hederssvampen Andrew (Andrea)
Vi stack till havet och käka upp det. vi fick dessutom upp en hel del krabbor :P
///Kantarell

Kommentarer
Postat av: Cafro

Har du hittat något mer roligt i boken som du kan tipsa om ? :)

2010-06-24 @ 16:23:34
Postat av: Kantarell

Absolut! Jag kommer i framtiden använda mängder av recept från den boken! =)

2010-06-24 @ 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0