Never ending stoooooryyy!!!



Never ending stoooooryyy!!! Ni hör ju själva den här låten! 80-tal när det är som... Det är. Helt otroligt osannolikt med största sannolikhet men ändå osäkert men jag är ändå ganska säker... Sämsta låten jag nånsin har hört med den catcigaste refrängen någonsin! Lyssna bara på refrängen och försök att undvika att sjunga med! I dare you! Never ending stooooooryyyy!!



Ni vet vad som kommer nu, ni har alla väntat på det... Det stora ögonblicket! Trumvrivel tack! *trumvirvel* Det är dags för... KATTER!

http://www.purlescence.co.uk/cafe/knitted_kitteh.jpg

Är den inte söt? Gosigo! Gosigo!

 

Jag tror den här katten har sett mitt Rohypnol inlägg... Förklarar allt med dens min.

Gossigossi!

 


Dagens onödiga informations, top 5.

 

På plats numero 5! "I vissa delstater i usa är det olagligt att fånga fisk med lasso." Inte för att jag hade tänkt fånga någon fisk med lasso ändå men bra att veta.

 

På plats numero 4! "Efter en timmes simmande i en almän pool har du fått i dig en halv liter urin." Really? Detta är för fan viktig information! Bada inte i almäna pooler! Varning för urin! Om ni nu är såna sjuka människor som inget heller vill än att bada i urin... Sök hjälp det finns.

 

På plats numero 3! "Det finns 1029 rutor på ett vanligt rutigt A4 papper." Detta är riktig onödig information.

 

På plats numero 2! "Mer folk dör varje år av att en kork från champagneflaskor poppas på fester, en av giftiga spindlar." Istället för att se upp för spindlar se upp för champagneflaskor! Dem frodas i mörka källare och kylar. Deras "korkar" som dem kallas är ytterst dödliga!

 

Och på plats numero uno! "En gris-orgasm vara i 30 minuter." Läs och förundras över onödigheten och äckligheten! Kommentarer är överflödiga, denna förtjänar nummer ett på listan.


Never ending stooooryyy! Kom inte och säg att ni inte sjöng med! För då vet jag att ni bara blåljuger!

 

Ja jag vet att det var att gå för långt att ta med en gris-orgasm... Men det är vad vi här på svamptrion gör! Går för långt alltså inte kollar på massa gris-orgasmer! Att ni ens kan tänka tanken, usch fy på er! Fy på er! Smisk ska ni ha! Nej usch! Fyfan på er! Älskar er <3!

 

Mer shameless promoting... Om ni inte redan har röstat på Kantarell så gå och rösta på honom! Rösta på honom på alla skolans datorer på allting! Om han vinner och ni bidragit bjusar han ju på ballerinakladdkaka party! För att rösta på hon gå hit och leta upp Lukas Gustavssons video och tryck "gilla"! Den är troligtvis på sidan 6 eller 7! Så rösta rösta rösta! (kan också vara så att jag var så skillad att jag länkade till rätt sida. I såna fall kudos till mig!)

 

Detta var allt denna gången! Ha en tsw helg!

 


///Skivlingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0