Rohypnol

"Flunitrazepam, C16H12FN3O3, är ett ångestdämpande och lugnande preparat som tillhör gruppen bensodiazepiner. Preparatet patenterades 1963 av Hoffman-La Roche och är narkotikaklassat."

Symtom

  • Påverkan liknar alkoholberusning.
  • Den påverkade får störningar i talet, det vill säga talar ”sluddrigt”.
  • Pupillerna vidgas kortvarigt under själva ruset.
  • Särskilt män blir mer aggressiva under ruset.
  • Kombinationen av alkohol och läkemedlet kan ge minnesluckor.
Detta leder mig in på mitt inlägg...
För visst verkar det som Göran "The Pig" Persson varit på Rohypnol ett par gånger?



Håll er borta från hans herrgård! Im warning you!



Inspirationsbristen är stor på sistone... Men jag slipper åtminste argumentera vad kärlek är för nånting... Åtminstone inte idag.

Tiden flyger förbi för några veckor sedan var det snö och massa minus. Nu är vi inne i stadiumet under året som kallas "Mars" där allting förbyts till lervälling och stora icke naturliga sjöar. Men man kanske inte ska klagga, snart femton plusgrader igen.

Anledningen till första delen i inlägget är inspirationsbrist, vad är bättre att skriva om då än Rohypnol?



Inspirationsbristen har gått så långt så jag ska göra det förbjudna på våran blogg... Jag ska blogga om... *trumvirvel*, Arsenal! Just det mitt älskade Arsenal! Sug på den alla icke fotbollsintresserade! Se vad min inspirationsbrist får mig att göra!

Arsenal är fortfarande med i fighten om ligan och ute i europa om "Champions League". Lottningen mot Barca var liksom melodramatisk på något sätt... Delvis får vi möta ett Barca med Messi i toppform (och en Zlatan ur form), som just har hittat ur en formsvacka. Delvis så återvänder våran älskade Henry! Har längtat efter den dagen han skulle återvända och han ska få den hyllningen han förtjänar! (delvis den största hyllningen någonsin).

Vinst mot West Ham med 2-0. Inte mycket att säga igentligen. Feldömd straff, feldömd friläggesutvissning på Vermaelen, suverän räddning av Almuina! Men i domarens försvar, varför satte Vermaelen och Arsenal försvaret sig i den situationen till att börja med?

Nu blickar vi fram emot matchen but Birmingham och glädjer oss åt att Blackburn snodde poäng av Chelski. Hoppas hoppas att vi får ta ligan iår... Hade betytt så mycket för exakt all runt Arsenal!

Snart St totteringhamsday... Längtar redan.



Så förlåt alla icke fotbollsintresserade men jag var tvungen att skriva av mig om detta...

Sist men inte minst lite onödig fakta.

På julafton stannar Jultomten i genomsnitt 34 mikrosekunder i varje hushåll, och renarna håller en hastighet av 20880000 km/h. Tomten är snabbare än fantomens skugga.

Den svarta lådan i ett flygplan är inte svart, den är orange. Där ser man, varför kallas den inte för "Den oranga lådan" då kan man ju fråga sig?

I USA är det enligt lag förbjudet att för skilda kvinnor att i Florida hoppa fallskärm på en söndag. Vadan detta!? Låt skilda kvinnor i Florida hoppa fallskärm på söndagar! Jag kräver att dem ska kunna hoppa fallskärm på söndagar!

Enligt Guiness rekordbok är den längsta penis (som mätts) 16 tum alltså 40,64 cm. "Ew Skivlingen vilket snusk!". Jag vet... Jag är lite snuskig av mig.

En gurka innehåller procentuellt mer vatten än vad Atlanten gör. Oh my god! Så varje gång vi äter en gurka så får vi i oss mer vatten än vad Atlanten inhåller? AAAAAAHHHH!!! CHAOS!!!



Med detta avslutar jag dagens inlägg med att säga, ungar/andra personer/hästar... Ta inte droger och specielt inte Rohypnol, annars kanske ni blir som Göran "The Pig" Persson och tro mig, det vill ni inte!


///Skivlingen
PS
Vill ni att jag ska fortsätta med denna onödiga information... Skriv det i kommentarerna, jag gör det antagligen ändå men ändå alltså... Vill ju veta vad ni tycker och nu skriver jag bara lite till för att jag är lat... Sån är jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0