Skivlingen is back.

Hejhej Skivlingen här, jag har haft extrem inspirationsbrist. Då menar jag extrem! Så nu gör jag bara ett extremt "fanjagharintelagtinettinläggpådrygtenmånad" inlägg. Så ni får tycka det är skit/bra/dåligt/super eller vad ni vill (som vanligt).



Random video nummer uno! Kan sköldpaddor klättra över ett stängsel?






Video numero two. Bärgsprängare = Fredsbringare (och kokt gås)



Detta är en video som svamptrion borde följa mer... Och mindre.







Ja jag är en The Lonely Island fanboi.



Tyvärr blir detta ju ett till super uselt videopostinlägg. Ska försöka bli mer aktiv efter mitt svenskastuderande som tar upp det mesta av min tid just nu.



Slutligen vill jag tacka Frida för att hon hjälper oss med designen till bloggen! För att läsa hennes blogg tryck här,här eller här. Eller medans ni håller på kan ni klicka här också!


///Skivlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0