With karate i'll kick your ass

With karate i'll kick your ass. En helt och hållet filosfisk mening. Med detta menar Tenacious D att har något oförättat dig! (tex genom att sno en schintzel) Då ska du utkräva din hämd... Och sparka deras rumpor med karate! Nu är det så att jag tar bara med en liten youtube flik grej, för det är bara låten som behövs lyssnas på. Ingen anledningen att ha en stor youtube grej mitt i inlägget.






Inspirationsbristen börjar sakta men säkert minska. Jag menar se nu här är ju ett inlägg!

Däremot är jag helt död... Men jag kan fortfarande sparka era rumpor med karate! Or maybe not...

Adam Lambert tycker om att klä ut sig till en clown.



HAH! Se ni vad jag gjorde där? Jag la en stor youtube grej mitt i inlägget fasten jag inte sa att jag skulle göra det! Kan ni bli mer ägda? Muhahahahaha!



Kantarell är med i en balerina tävling, som ni säkert inte har missat han är lite "attention whore" aktig; ). Men jag ska hjälpa honom... Genom att ge honom mer attention för sin video!


Svamptrion kommenderar dig att rösta på detta... Rösta... R-ö-s-t-a!!!
http://www.ballerina.se/?sort=cdate&page=2



Onödig information dags!

Ordet "kuk" betyder "liten utväxt". Tänk på det nästa gång ni kallar någon för kukhuvud! Då kallar ni han/hon för "litet utväxt huvud" låter sisådär va?

Det är fler människor som dör av fallande kokosnötter än av haj attacker. Och folk sätter upp hajstängsel. Nu kräver jag kokosnötstängsel! Dem är bevisligen farligare än hajar. Så håll er, er familj och alla era nära och kära borta från kokosnötter!

År 1992 var det fler människor som rökte marijuana än människor som röstade på George Bush. Dem kanske visste att marijuana skulle göra en bättre president än Bush? I'm just saying!

Koalor dricker aldrig. Aldrig. Och allt de äter, är eucalyptusblad, som gör dem höga. Jag säger bara... Koalorna borde ha styrt USA istället for Bush.

Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen. Stackars grisar : (



Judo chop! Karate kick! Pungspark! Där! Nu fick ni spö va? Sa ju att jag skulle sparka era rumpor med karate! (och pungsparkar).



Nu till lite mera seriöst... Sebastian Mattsson 91-04-07 10-03-20. Våra tankar går till han. hans familj och hans närmaste. Må han vila i frid.


///Skivlingen

Kommentarer
Postat av: Kantarell

Om det är någon som är attention-whore så är det Dundersvampen!

2010-03-23 @ 21:15:23
URL: http://svamptrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0