TV4 KLANTAR SIG!

Finally! tv4 gör en riktig tabbe! för er som är som har råkat hälla kaffe över er TV så kan jag berätta att det är Körslaget jag snackar om.

Såg inte programmet live eftersom det var earth-hour den sista halvan av programmet och för att jag hade roligare saker att göra den första halvan men som tur är finns ju intenet. Och som tur är på internet så går det att spola förbi den jobba reklamen och den fördjävliga lottodragningen!

Jag har 5 announcecments om körslaget:

1: En tyst minut för den kör som har den absolut bästa musik-stilen, jävligt synd att rockkören skulle åka ut...

http://www.alltomstockholm.se/multimedia/archive/00003/ceenwahren_3728a.jpg2: Bort med körexperten!! Vad fan är det
för fel med att skrika ut sången
ifall det går bra?!

3:TV4 lär sig verkligen aldrig: Varje gång som Gry ska intervjua kören efter
ett framträdande så hör dom ALDRIG varandra! varför fortsätter dom med
det igentligen??

4:Synd att team Moraeus inte körde hip-hip version på "klinga mina klockor"
Då skulle jag kanske slummrat till istället för att hamna i koma...

5: HAHAHAHA! Dom totaltabbade sig xD
När dom skulle säga vilken kör som skulle åka ut så sa dom fel!






för er som inte sett programmet, hällt kaffe över er TV eller är allergisk mot lottodragningen (som jag) så har jag en lösning ;) Se programmet här och spola förbi reklam lotto och det tråkiga!

Jag har gjort ett jävligt bra inlägg om

körslaget tidigare. För att se det klicka här:

3 annledningar till varför Ola är... lite småbögig.

///KANTARELL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0